De Group
De stabiliteit van het familiebestuur ondersteunt een waarde-georiënteerde zakelijke aanpak voor de lange termijn.

De structuur

In de afgelopen jaren is de Lavazza Group begonnen met een proces van internationale ontwikkeling, met als doel het versterken van de eigen onafhankelijkheid en de capaciteit om op internationaal niveau te concurreren.

De dochterondernemingen
lavazza-le-consociate-m
  • +90

    Landen waar Lavazza aanwezig is

  • +4000

    Partners

  • +50

    Training Center wereldwijd

  • 64%

    van inkomsten wordt gegenereerd vanuit markten buiten Italië

  • 37%

    retailmarktleider in Italië met een marktaandeel in waarde

  • € 1,87 miljard

    netto-inkomsten: omhoog met 9,3% in vergelijking met € 1,71 miljard in 2017

  • Nr. 38

    in de Reputation Institute’s Global RepTrak® 2019-rangschikking van de top 100 merken ter wereld

Andere Group-merken
lavazza-chi-siamo-il-gruppo-loghi-slider
Onze kantoren en distributeurs
FILTEREN OP

Verslag en verklaring

Bekijk de jaarresultaten van 2018 voor de Lavazza Group.

DOWNLOAD DE VERKLARING